środa, 31 sierpnia 2011

Ostatnie podrygi :) 31.08.11

http://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPEWczoraj  przyjechała do mnie Kle Oli i Kinga <oli miała urodziny i dostała lodowy tort xD>


Ciągnięcie ich na rowerze za sobą było chyba najbardziej męczącym jak dla mnie wyczynem , z górki jako tako sie jechało gorzej pod góre ... później był grill  przypadkowe zabijanie komarów i jakoś tak dziwnie szybko zleciało . Oczywiście znalazł się po rolkach czas na sesję xD niektóre zdięcia wyszły nawet fajnie a na niektórych jesteśmy po prostu kosmitami , ale tak to już bywa... W najbliższym czasie dodam rysunek który zrobiłam dla Oliwi na urodziny i rysunek który na ,,zamówienie,, narysowałam dla Kle zapewne nie jest taki jaki sobie wymarzyła ,ale mi się podoba i już !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz