sobota, 12 listopada 2011

Kocie rysunki..

Sama nie wiem co mam tu dziś opisać bo mam trochę zaległości ,ale może dziś rysunki .
Ostatnio dodałam dwa rysunki i pisałam że mam zamiar narysować grafitem kota  i zrobiłam jak napisałam :)
W ten sam dzień narysowałam dwie Miki :) A na drugi dzień <11.11.11> narysowałam trzy Lukrecje :) jeszcze muszę narywać Sabine i Bajkę xD


A tu moje kicie ;
    - ten rys jest na wzór zdjęcia z poprzedniego wpisu


    - ten rysunek przed chwilą jeszcze trochę przerobiłam i mordka jest smuklejsza :)


    - a z tego rysunku zrobię może nowe logo... zobaczy się ;)
   A w następnych wpisach dodam mój nowy zakup na który polowałam już od dawna w stradivariusie ale zawsze ktoś mi to musiał sprzątnąć z pod nosa i dodam zdjęcia z ostatniej sesji z 11.11.11 xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz