sobota, 26 listopada 2011

Winter...

http://youtu.be/SDTZ7iX4vTQ
Ta piosenka przypomina mi o tym co było kiedyś , ale i też kojarzy mi się ze świętami i spokojem ...;)

Heeeh chciało by sie święta ! a do świąt jeszcze tyle sprawdzianów i kartkówek... ;( i popraw ;(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A zima idzie do nas dość wolno a więc można sobie jeszcze coś upolować 
Ja mam już butki , płaszczyk , ale brak czapki bo szaliczek jakiś się wykombinuje ;) xD


a o czapce myślałam tzw uszatce ,ale chyba wybiorę czarnego ,,krasnala,, :)

A w sumie to jeszcze nie wiem ;) Za niedługo sie zaczną wyprzedaże a właściwie to chyba sie już zaczęły więc może nawinie mi sie coś fajnego xD

A jak na razie kupiłam sobie dziś wężowe leginsy na które decydowałam sie ok 2 miesiące . czy tak jakoś  heheheh xD

1 komentarz: