poniedziałek, 9 stycznia 2012

SALE !

SALE! Uwielbiam ten napis przyczepiony do sklepowych witryn ...
Zawsze można znaleźć coś co jest dla nas idealne za idealną cenę a wcześniej w tym sklepie tego nie widzieliśmy . Czyli ta rzecz na nas czekała i jest dla nas stworzona xD <no przynajmniej ja się tak tłumacze przychodząc do domu obwieszona torbami jak wielbłąd :)>.
W tym roku wyprzedaże są dla mnie bardzo łaskawe (czyli rok zaczął się bardzo dobrze)
Jak można zauważyć niżej w,, zimę ,, zaopatruję się w letnie i wiosenne rzeczy (zresztą według,, mango,, sierpień już niedługo ;) )  A w lato i wiosnę z radością mogę wyciągnąć z szafy coś czego już nie ma a jest nadal bardzo modne <lub zalicza się do mojego stylu czyli jest dla mnie ponadczasowe>

A oto moje ostatnie łupy :
Kurtka - Camaieu
Spodnie-Camaieu
Buty-H&M
Kolczyki-H&M

(spodnie raczej oddam mamie ponieważ są z prawdziwej skóry a ja nie lubię nosić na sobie trupów ! A ona na pewno się ucieszy  bo ona takie rzeczy lubi i od dawna chciała takie skóro podobne a te są z prawdziwej ;)

(a po drugie były bardzo przecenione bo pierwsza ich cena to ponad 500zł! a ja kupiłam za o wiele mniej !)


 Buty są bardzooo w moim stylu są  wysokie(10 cm) na koturnie i są zabudowane ! no i kolor dla mnie idealny bo nie lubię zwykłości czyli <czarnych> w sumie stałam już w kolejce do kasy jak je zauważyłam na półce , ale jestem z nich bardzo zadowolona !!!!
A kurtka bejsbolówka również idealna nie jest ona taka klasyczna jak inne (np te z h&m) pierwsza jej cena jak się okazało w domu to niecałe  300 zł ( i ona  rękawy ma na szczęście skóro podobne !xD)



W sumie wydałam 90 zł :):):):):):):*:*

Zgrałam zdjęcia to posty jak na razie będą regularnie ale raczej co 2 dni bo internet chodzi w kratkę :) 

2 komentarze:

  1. Ale czad ! !
    Jutro mi powiesz w szkole co za ile kupiłaś :)
    Już jestem ciekawa :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka świetna :)
    chętnie będę obserwować :)
    widzę, że zaczynasz :D
    zapraszam do obserwowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń