sobota, 4 lutego 2012

Leń ...

I po urodzinach xD Zdjęć z ur nie dodam bo są zbyt kompromitujące, ale za niedługo pokaże prezenty którymi dziś z rana się bawiłam a bardziej się nimi bawiła Lukrecja... :) A dziś może parę zaległych bazgrajków ;)

                                                       A to wyżej wspomniana Lusia :)
                                        ( i kawałek pokoju przed przemeblowaniem :) )



 1 Rys nr 1 jest trochę  inspirowany alexową (chodzi o kółko z tyłu ) rys nr 2 namazałam bo nie miałam co robić a koło mnie leżał zeszyt w kwiatki stąd widnieje to chyba kwiatek rys nr 3 był ładniejszy przed pokolorowaniem , ale jak zwykle popsułam i jest jak zombie :)


2 komentarze:

  1. Fajne , fajne !
    A co do tych zdjęć to lepiej żeby nikt je nie widział !
    Co nie ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah tak stanowczo ! bo znów by mi kle jeszcze wojnę zrobiła xD Bo jej zdj to bestselery ! xD

      Usuń