niedziela, 6 maja 2012

Powrót

A oto znów tu jestem . Dawno nic nie dodawałam bo cieszyłam się wolnością (majówką)
a przez te 6 dni zrobiłam ok 1000 zdjęć! oczywiste , że nie dodam tu wszystkich, ale po woli bd pokazywać co mniej więcej robiłam w tym czasie.
Dziś chciałam pokazać bardzo zaległy wpis ,czyli to co ostatnio mi się uzbierało w szafie .
myślę , że na razie pokażę ostatnio zakupione trampki . Jedne już są po praniu inne jeszcze przed, ponieważ ja , jak to ja wszystko muszę upaprać . Podziwiam ludzi którzy mają białe buty i chodzą w nich pół roku i nadal są czyste ... ( u mnie to chyba nie możliwe chyba, że w nich nie chodzę i są w szczelnie zamkniętym pudełku )

Oto białe trampy ( już prane , ale znów są brudne... paradoks białych butów)

 A teraz nowe trepki z Humanic'a

 I 2 zdj z dziś xD


1 komentarz: