poniedziałek, 4 czerwca 2012

EUROPA

2 czerwca wróciłam z 10 dniowej wycieczki po europie :) ogólnie było bardzo fajnie tyle ciekawych i dziwnych a zarazem pięknych rzeczy w życiu nie widziałam a tu wszystko działo się przez 10 dni :)
Ogólnie przez te dni przejechałam 10000 tyś km ( mało?) . Nie wiem co tu jeszcze napisać, więc pokażę pare fot z kilku miejsc .A dokładnie może raz na tydzień dodam jeden post z jakiegoś miejsca a na razie mały mix ;)










Wydaje mi się że będzie jeszcze jedna ogólna część bo foldery mam dwa a tu jest tylko parę zdjęć i dopiero doszłam do połowy folderu... a więc to EUROPA CZ 1

2 komentarze:

  1. świetny blog,

    zapraszam do nas
    reprezentujemy trochę inny rodzaj updatów, ale może ci się to spodoba:)

    pozdro,
    www.fashion-ache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ! ! !
    Następnym razem nie zapomnij mnie tam zabrać ! hehe

    OdpowiedzUsuń