piątek, 18 stycznia 2013

Shopping


PIĄTEEK ! NARESZCIE PIĄTEEK !

 A dziś kilka kolejnych rzeczy dzięki którym szafa się już nie domyka ,ale to mały szczegół ;)
 Moja ulubiona sweetaśna szara bluza z myszką Miki xD
 Bluza/bluzka Orsay
 Koszule - Kappahl , Odji

 Butki - H&M ( kupione już kilka szafowych postów wcześniej , ale zapomniałam o nich aa i właśnie sb przypomniałam o jeszcze jedynych butach ,których tu dziś nie ma..;/ )
 Trampki - NY ( musiałam je mieć chociaż nie są za ładne , ale się ŚWIECĄĄ xD )
 Czapka- NY ( kocham moro a ono zawsze powraca , więc jak mogła bym nie mieć czapy z tym motywem? xD)
a niżej 3 para różowych rurek(Kappahl) i skarpetki ze śmiesznym napisem(Kappahl) ;)  AA i  nowy zegareek ( NY)
 Moja ostatnio najulubieńsza bluzka z niby ćwiekami ;) -Kappahl

 Bluzka (szarych nigdy nie za wiele ! ) - Odji
 Koszula - Reserved

I to chyba tyle z najnowszych nowości  nooo prawie wszystko bo zapomniałam o 60% innych rzeczy które również ostatnio mi przybyły w szafie .
A na dole moje wszystkie propozycje ubrania się ostatnio przed wyjściem- tutaj i tak mniej więcej wiedziałam jak chce się ubrać bo na co dzień jest o wiele więcej propozycji xD W skrócie- codzienna półgodzinna medytacja przed szafą :):):)


3 komentarze:

  1. Wiesz co .. Mam ochote sobie kupić te butki z H&m .. hm :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe no jak sobie chcesz xD ale nawet jak na H&M wygodne xD

      Usuń