sobota, 23 lutego 2013

FOTO MIX

Coś mnie naszło na telefonowe sweet focie z ostatnich 2 miesięcy :D aaaa więc taratarata....
Mały mix ... i wszystkiego po trochu( Dużo mnie ... za co przepraszam , ale nie mogłam się powstrzymać ...huehuehue bo albo ja albo koty ! ;D)

 1kilka moich pierścionków
2 ja
3moje jedyne uczesane włosy w ferie!
4ja
5mój super stary żyrandol
6 przymierzalnia i bluzka którą mi wykupili ;(
 1Prezent od frienów na 16 :)):*
2przymierzalnia i tym razem spodnie moje ;D
3Lukrecja mój kotełek
4kolczyki , ale i tak ja
5Nowa torebaa
6Moje nowe fajowe skarpetki :P
 1Pacząca się na Lusię ja
2Rzucanie balonem w fotografa :)) ( walentynki)
3Moja podobizna
4Ja z Maleństwem
5Magiczna mgła part1
6Nowe butki
 1Nowa biżuteria
2Rysunek który już niebawem w całej okazałości ...
3Uwaga niespodzianka! znowu ja!
4Kolejne nowe butki
5Magiczna mgła part2
6Pozująca Luśka
 1Ja
2Świecidełka
3Ja...
4Magiczna part3
5Nowa czapa
6Ciut mi grzywa odrosła..
 1No wiadomo ... ja
2Zdjęcia na konkurs
3Hrabina Oliwia :):):*
4Znów nowe butki
5Kolejny rysunek który niebawem się tu pojawi
6Milla śpioch
1Chyba nie trzeba pisać co to
2Sweet ja
3Kotwica na notesie
4Mazanie po notesie part 2
5Znów Harper's :))
6 A kukuu

1Ja przed fryzjerem ;/
2...
3Jedyne w swoim rodzaju karaoke !
4Poranne odwiedziny przez Lukrecję 0_0
5Koooszula..
6Jedyne uczesanie przez ferie part2

 1popcorn!
2Sabina
3No ja w roli kujona
4Komputerek i fejsbuczek Oliwii
5Oliwia w samej osobie
6Walentynkowa zastawa xD


1Milllka
2Jak to się wyglądało przed fryzjerem
3Magiczne mgła ....
4Mój pokoik :)
5Lukrecja
6Milla


Mam nadzieję , że nie zanudziłam.. ale jak już zaczęłam sklejać te foty to się nie mogłam opanować :))

3 komentarze:

  1. mmm Kingo jesteś fajną blogerką ;D chyba sobie strzelimy jakąś focie na bloga :D

    OdpowiedzUsuń