poniedziałek, 24 czerwca 2013

75 DNI NIEOBECNOŚCI

Po około 75 dniach przerwy wracam .
Dziś postaram się pokazać co się u mnie przez te parę miesięcy działo
Szkoła ładnie skończona jeszcze tylko odebrać świadectwo , zawieść resztę papierów do nowej  i koniec gimbazy :(


Perfekcyjne przygotowania do komersu :) 
1Ulubione perfumy 
2 Wszystkie świecidełka jakie miałam na komersie
3 Lista by o niczym nie zapomnieć (a u mnie z tym słabo )
4 Bransoletka i naszyjnik 

 1 Nasi przyjaciele zawsze z nami :)
2 Sprawdzenie makijażu na zdjęciach
3 Komers
4 Z Oli
 Buty jakie u mnie zagościły w czasie mojej nieobecności 
1H&M
2CENTRO ( na komers)
3CENTRO
4H&M
 Moje ulubione białe trampki z tally weijl na grubej podeszwie 

 Ostatnia klasowa wycieczka do Szczawnicy 
 1 Park
2 Dunajec
3 Fontanna
4 lodyy jaami :)

 1 Płynący stwór na tratwie
2 Lekcja prawidłowego ubierania się do spania :)
3 Objadanie się o 1 w nocy
4 Przygotowanie do lulania
 Jedne z ostatnich szybkich przypadkowych zdjęć
 1 Orlik
2 Gotowa do wyjścia ja
3 Nowa ulubiona ozdoba do włosów
4 Brunetkaaa
 1 Praca ,praca,praca
2 Idealna para wykonana na matematyce
3 Przedmioty do poprawki ( poprawione ;))) )
4 Widoki przy pracy ;p
 1 Sweet focie w auciee
2 Przystojniak z lekcji matmy
3 Ostatnie zaliczenie z techniki

1 Zachód słońca 
2 Owocowy raj
3 Bilet z metra w Rzymie 
4 Goferyyyy
 1 Orlik
2 FRUGOO
3 Przerwa w nauce
4 Chill out po szkole
 1 Ostatnie zakuwanie
2 Derereek
3 Z takim zestawem można się uczyć =D
4 Efekt nudy
 1 Ja
2  Puchatek Lukrecja
3 Pomagier do nauki Lusia
4 Chwila odpoczynku
 1 Nowa książka( jestem w trakcie czytania, ale już mogę powiedzieć , że jest super !)
2.Nowe kosmetyki ( niedługo osoby post o tym co mam w kuferku)
3 Nowe pomatki
4 Lusia prezentuje - nowa torebka
 1 Efekt nudy nr 2
2 Zachód słońca nr 2
3 Relaks
4 Próba nowej szminki :)
 1 JA
2 Mniaami mlekooo
3 Zestaw na impreze
4 Widoki przy pracy nr 2

 Porządki w szafie !
1 Składanie
2 Nowe rzeczy 
3 Co się może znaleźć podczas porządków w szafie ( zachęcam do sprzątania może u kogoś też się coś fajnego  znajdzie xD )
4 Buty , buty , buty
 1 Leniuchowanie
2 Idealnie poukładane w szafie :))
3 Perfekcyjnie poskładane bluzy
4 Idealna na upalne dni zapomniana sukienka
 1 Balsam do ust :)
 2 Nowa spódniczka
 3 Prezent
 4 Powrót z zakupów
 1 Kochany lapciopek
 2 Kolacyjka
 3 Koczek
 4 Mój pulpit ( zdj z Wenecji )
 1 Ulubione okulary
 2 Znaczek na telefonie
 3 Strój na zakupy :)
 4 Łosoś ;/
 1 Nowa szczotka do włosów z lusterkiem
 2 Łupy w całej okazałości
 3 Nowa bransoletka
 4 Naklejka na telefon ukończona
1 Milan
2 Tulipanki
3 Tulipany
4 Ulubiona szczotka Lusi =)
1Truskawy
2 Wymęczony Milaan
3 Kwiatkii
4 Wietrzenie Luśki
 1 Nuda
 2 Młynek już w domu :)
 3 Co  w mojej torebce :)
4 Kolejne nowe okulary
 1 Obiad
 2 Luźna niedziela
 3 Lukrecja pomagier
 4 Potwór z szafy

 1 Śpiący Milan
 2 Przygotowania do egzaminów
 3 -//-
 4 Zdrowe śniadanko Oliwi
1.3 nowe książki
2.Gotowa do wyjścia
3 Sweet ja
4 Najmniejszy tulipan z origami jaki udało mi się zrobić :)
 1 Buty na komers
 2 Nowe lakiery do paznokci
 3 Sukienka na plażę
 4 Okularki

 1 Rozkopaniec
 2 Kolacja
 3 Nowe lustereczko
 4  Ja po szkole

1 Zaspana z kawą
2 Mniaaam
3 Niedzielny strój
4 Wszystko w mięcie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz