czwartek, 30 sierpnia 2012

SHADOW


Dziś zastanawiałam się czemu tak lubię rysować ołówkiem lub węglem i doszłam do wniosku , że to tylko i wyłącznie moje lenistwo mnie do tego skłania ... nie trzeba się zastanawiać nad kolorami, wokół mnie nie ma milona kredek,pasteli i innych brudzących rzeczy na moim łóżku. Jest tylko ołówek,gumka i kartka . 
Po drugie jak już rysuje to w nocy zaczynam o 23 - 1 a kończe o 3, wiec często mi się zdarzało spać z długopisami i ołówkami a posprzątanie całego bajzlu kiedy mi się chce spać na pewno by się nie powiodło . :)
Tak więc nadal będę straszyła burymi , mrocznymi rysunkami :)
ale już niedługo pokażę nowe ,,projekty,, i uwaga ! będą kolorowe !!



2 komentarze:

  1. U mnie koloru więcej, bo fotografia B/W do łatwych nie należy :) Zapraszam! (nie ukrywam, że to bezczelny spam, ale zależy mi na wyjściu na światło choć trochę dzienne)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta dziewczyna na rysunku !:D
    Oj tam, mi się podobają ołówkiem !;D

    OdpowiedzUsuń