niedziela, 2 września 2012

Trampki ♥♥♥


Tym razem trampy ;) wydaje mi się , że za długo w tym roku to ja w nich nie pochodzę .  Robi się zimno , ciemno i ponuro ...  aż się żyć odechciewa . Chętnie przespała bym zimę i obudziła się wiosną kiedy dzień jest długi i jasny!






 Te trampki są starsze ode mnie , ale to szczegół . Czasem warto pogrzebać mamie w szafie

 A te trampki są idealne dla niezdecydowanych ( czyli takich jak ja ) teraz gdy mam dylemat czy bardziej pasują czarne trampki czy może jednak białe to zakładam te i problem z głowy xD

Kupiłam też białe krótkie trampy do szkoły wiem , że zawsze będą brudne , ale są uniwersalne pasują do każdego rodzaju stroju ( może w tym roku nie będę miała w szkolnej szafce pięciu par butów... :) )

1 komentarz:

  1. fajne !:)
    no nie wiem nie wiem, znając życie jeszze jakieś faje sobie kupisz :)

    OdpowiedzUsuń